Praktiske oplysninger

INTRODUKTION
Der er introduktion til en nogle forestillinger. Tidspunkt er anført under omtalen af den enkelte forestilling.

Vi gør opmærksomt på at dørene bliver lukket ved introduktionens start, og at der er begrænset antal pladser.

HJEMMESIDE
På hjemmesiden kan du få svar på opståede spørgsmål, se omtale af forestillingerne og bestille billetter.
Ansvarlig for hjemmesiden er Ole Bornhøft

NYHEDSBREV
Tilmelding til nyhedsbrevet kan ske via Billetten eller ved at klikke her samt ved afkrydsning på bestillingskuponen.

FACEBOOK -hvis vi skal være din teaterkalender
Gå ind på Sønderborg Teaterforening på Facebook og klik „synes godt om“ Sønderborg Teaterforening. Hver gang en forestilling er slut, serveres omtale og tidspunkt automatisk for den næste lige ind på din side. Lettere kan det ikke være.

VÆRD AT VIDE

• Fotografering er ikke tilladt
  • Forlad ikke din plads før lyset i salen er tændt og dørene åbnes
  • Røde Kors samaritter er tilstede under forestillingen
  • Foreningen har tegnet en publikumsforsikring
  • Fri garderobe på eget ansvar
  • Alsion også betalingsgarderobe
  • Handicapvenlig
  • Teleslynge

BILLETSALG
kan ske ved:

• På forsiden vælge en forestilling eller gå ind på menuen Program
  • Billetten, tlf. 70 20 20 96
  • Bestillingskupon fra teaterprogrammet sendes til BILLETTEN A/S.
  • Billetlugen på spillestederne, der holder åbent forud for hver forestilling.

VÆLG SELV DIN PLADS I TEATRET OG UNDGÅ EKSPEDITIONSGEBYR
Når du køber billet på hjemmesiden kan du selv vælge din plads blandt de viste ledige sæder. Du kan undgå forsendelsesgebyr på 35 kr. ved selv at udskrive billetterne.

BILLETPRISER OG RABATORDNINGER

SÅDAN KØBER DU BILLETTER
www.sonderborgteaterforening.dk
Her kan du se salen (Sønderborg Teater og Koncertsalen Alsion), vælge dine pladser og udskrive billetterne. Du sparer forsendelsesgebyr. Billetterne kan gemmes på mobilen og forevises ved indgangen.Bestillingskupon
Udfyldes og sendes til Billetten A/S. Ved indlevering af flere kuponer i samme kuvert kommer man til at sidde sammen. Billetlugen på spillestederne Åben for billetsalg en time før forestillingen starter. Betaling kontant eller mobilepay.

RABAT 20 %
Køber du i løbet af sæsonen billetter til 4 eller flere
forestillinger, hvor der er anført en rabatpris, opnår du fra og med købet af den 4. forestilling en rabat på 20 %. Køber du billetter til 4 forestillinger samlet, opnår du også rabat på den 1., 2., og 3. forestilling.
Billetter til unge under 25 år er ikke omfattet af rabatordningen.

GRUPPERABAT
Der gives 10% rabat ved samlet køb af mindst 10 billetter til samme forestilling.
GEBYRER
Et gebyr pr. billet på 10 kr. er ikke indholdt i prisen og bliver tilført den angivne pris samt et ordregebyr på 5 kr. Gebyrene refunderes ikke ved evt. aflysning.
Forsendelsesgebyr inkl. ordregebyr 40 kr. Bytning pr. billet 25 kr., dog max 150 kr.
RETURNERING OG OMBYTNING
Billetter tages kun retur ved aflysning af en forestilling. Billetter kan byttes mod et gebyr på 25 kr., dog max. 150 kr. Det skal ske senest 3 dage før forestillingen finder sted ved henvendelse til Billetten A/S. Evt. difference udlignes ved merbetaling eller udstedelse af gavekort.

GAVEKORT
Køb gavekort til Sønderborg Teaterforenings forestillinger ved henvendelse til Billetten A/S eller via vore hjemmeside.

BILLETTER KAN BYTTES
Billetter refunderes ikke. Bliver man forhindret i at se en valgt forestilling, kan billetten byttes til andre forestillinger i sæsonen eller til et gavekort til senere brug. Ombytningen skal ske senest 3 dage før forestillingen finder sted.

Bytning sker mod gebyr ved henvendelse til BILLETTEN A/S tlf. 70 20 20 96

En eventuel difference reguleres ved, at du modtager gavekort på dit tilgodehavende eller bliver opkrævet restbeløbet. Gavekortet kan anvendes til køb af billetter 3 år frem fra udstedelsesdatoen.

BETALING PÅ SØNDERBORG TEATER OG I KONCERTSALEN ALSION
Køb af billet kan ske kontant eller med Mobilepay  på beløbet.

Der kan ikke betales med kort..

“LAST MINUTE” SALG
En fyldt sal giver den bedste oplevelse for alle både foran, på og bag scenen. Bestyrelsen vil derfor forbeholde sig ret til ved et mindre antal forestillinger at udbyde billetter til favørpris, hvis der i dagene før forestillingen stadig er en del ledige pladser. Tilbuddet bliver publiceret på hjemmesiden, Facebook, nyhedsbrev og på anden vis.