Praktiske oplysninger

INTRODUKTION

Der er introduktion til en række forestillinger. Tidspunkt er anført under omtalen af den enkelte forestilling.
Vi gør opmærksomt på at dørene bliver lukket ved introduktionens start.

HJEMMESIDE

På vores hjemmeside kan du få svar på opståede spørgsmål, se omtale af forestillingerne og bestille billetter.
Ansvarlig for hjemmesiden er Ole Bornhøft

NYHEDSBREV

Nyhedsbrevet bestilles via hjemmesiden her eller ved afkrydsning på bestillingskuponen.

FACEBOOK -hvis vi skal være din teaterkalender

Gå ind på Sønderborg Teaterforening på Facebook og klik „synes godt om“ Sønderborg Teaterforening. Hver gang en forestilling er slut, serveres omtale og tidspunkt automatisk for den næste lige ind på din side. Lettere kan det ikke være.

HENSTILLINGER TIL PUBLIKUM

Vi anmoder om…·

• at din mobiltelefon er slukket,
  • at du ikke fotograferer under forestillingen,
  • at du ikke forlader din plads ved forestillingens slutning, før lyset i salen er tændt og dørene er åbnet.

BILLETADMINISTRATION

BILLETTEN A/S
Bredgade 32, 3. sal,
Kontorets åbningstid:
hverdage kl. 10.00 – 16.00
tlf. 70 20 20 96
service@billetten.dk

BILLETSALG

kan ske ved:

• Billetsalg
  • Billetten, tlf. 70 20 20 96
  • Bestillingskupon fra teaterprogrammet sendes til BILLETTEN A/S.
  • Billetlugen på spillestederne, der holder åbent forud for hver forestilling.

VÆLG SELV DIN PLADS I TEATRET OG UNDGÅ EKSPEDITIONSGEBYR

Når du køber billet på hjemmesiden http://sonderborgtf.billetten.dk, linker du til “Billetten”. Her kan du selv vælge din plads blandt de viste ledige sæder. Du kan undgå forsendelsesgebyr på 35 kr. ved selv at udskrive billetterne.

BILLETPRISER OG RABATORDNINGER

SÆRLIGT FOR BESTILLING PÅ BESTILLINGSKUPON

Ved indlevering af flere bestillingskuponer i samme kuvert kommer man til at sidde sammen. Ved bestilling på bestillingskupon bliver billetter og regning sendt til den, der bestiller. Vi skal derfor anmode de, der bestiller, om at videregive evt. tilsendte informationer vedr. de købte forestillinger.

BILLETTER KAN BYTTES

Billetter refunderes ikke. Bliver man forhindret i at se en valgt forestilling, kan billetten byttes til andre forestillinger i sæsonen eller til et gavekort til senere brug. Ombytningen skal ske senest 3 dage før forestillingen finder sted.
Bytning sker mod gebyr ved henvendelse til BILLETTEN A/S tlf. 70 20 20 96

En eventuel difference reguleres ved, at du modtager gavekort på dit tilgodehavende eller bliver opkrævet restbeløbet. Gavekortet kan anvendes til køb af billetter 3 år frem fra udstedelsesdatoen.

BETALING PÅ SØNDERBORG TEATER OG I KONCERTSALEN ALSION

Køb af billet kan ske kontant, med Mobilepay eller på kort på beløbet.
Program og bar kun mod kontant eller Mobilepay.

“LAST MINUTE” SALG

En fyldt sal giver den bedste oplevelse for alle både foran, på og bag scenen. Bestyrelsen vil derfor forbeholde sig ret til ved et mindre antal forestillinger at udbyde billetter til favørpris, hvis der i dagene før forestillingen stadig er en del ledige pladser. Tilbuddet bliver publiceret på hjemmesiden, Facebook, nyhedsbrev og på anden vis.