Klik på billedet og gå direkte til forestillingen

Hvorfor gå i teater?

Vort nye bestyrelsesmedlem Lars spurgte nysgerrigt om, hvad der er særligt tillokkende ved at gå i teater. Det er vist det, man kalder et godt spørgsmål. Det er kun publikum, der kan give svaret! Alligevel mener vi at kende overskrifterne på svarene. Vi vil have oplevelser. Vi vil grine, græde, nynne og være stille sammen. […]

Præsentation af den kommende sæsons program

Tid: Onsdag 16. maj 2018 kl. 19:00

Sted: Comwell, Sønderborgsalen

(tilmeld dig her)

Endelig – endelig kan vi få ham!
I 36 år har Leif Maibom stået i spidsen for Sønderborg Sommerrevy. Han har sammen med en række af landets mest kendte og bedste revyskuespillere sikret Sønderborg og revyen et årligt besøg på næsten 26.000 revygæster – heraf ca. 20.000 udenbys fra. Ud over at have mestret opgaverne som direktør og forfatter af en lang række tekster er han mest kendt som en alsidig revykunstner med utallige numre i bagagen. Mest berømt er nok Thorleif eller måske rettere hende, vi aldrig har set på scenen, Ragnhild Margrethe. Der var ikke plads!
Leif Maibom har skabt landets nu tredjestørste revy. Personligt har han modtaget et væld af priser – senest JV kulturpris.
I 2017 startede Leif Maibom et generationsskifte, der går ud på, at Jeanne Boel og hendes mand i løbet af de næste 4 år overtager revyen. Leif er fortsat direktør for revyen. Til gengæld har han forladt scenen.
Leif Maibom kan derfor endelig præsentere vores sæsonprogram. Ud over at have kendskab til forestillingerne sidder han med en viden om en række af de kendisser, der skal optræde på Sønderborg Teater i 2018/19.
Alt i alt ca. 2 timers præsentation/underholdning incl. pause.
Tilmelding senest mandag 14. maj 2018  info@sonderborgteaterforening.dk Tlf. 61 72 95 12 eller

TILMELD DIG HER

Sæsonprogram 2018-2019

Klik på billedet for at se oversigten

Kontaktinformation til Billetten:

Klik på billetten

Billetten

gave

En go’ gaveidé
GAVEKORT ELLER BILLETTER SOM GAVE
Overrask din ægtefælle, dine børn, din familie, festens midtpunkt, din kollega eller dine medarbejdere med et gavekort eller billetter til en god teateroplevelse. Gavekort bestilles ved at kontakte BILLETTEN A/S eller klik på pakken.